مدیر کل دفتر حمایتی‌ وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ گفت: سبد حمایت غذایی‌ تا 2 ماه آینده (پیش از عید نوروز‌) در میان مشمولان این سبد توزیع می‌شود.

جزئیات توزیع سبد حمایت غذایی‌ اعلام شد به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میرمالک ثانی‌ مدیر کل دفتر حمایتی‌ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ از تأخیر در توزیع سبد غذایی‌ خبر داد و اظهار کرد: در دوره‌های قبل شناسایی‌ دقیقی‌ وجود نداشت و تقریباً همه افراد مشمول‌ سبد کالا شده‌اند، اما در طرح جدید‌ تنها افرادی که تحت پوشش‌ کمیته امداد و بهزیستی‌ و نیز کسانی که به عنوان نیازمند شناسایی‌ شده‌اند مشمول دریافت  این سبد می‌شوند.

وی افزود: افرادی که معتقد هستند نیازمند دریافت این بسته حمایتی هستند، می‌توانند‌ با مراجعه‌ به بهزیستی‌ و کمیته امداد درخواست خود را ارائه دهند و پس از بررسی‌ها و در صورت تأیید‌ مشمول‌ دریافت این سبد شوند.

مدیر کل دفتر حمایتی‌ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ در ادامه گفت: در این طرح فرآیند کار به صورت الکترونیکی‌ است و مقرر شده تا معادل مبلغ سبد به کارت یارانه  سرپرست خانوار مبلغی به صورت نقدی واریز شود که این مبلغ از کف 30 هزار تومان تا سقف 120 هزار تومان تعیین شده است. این افراد می‌توانند‌ به فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد وزارت کار هستند مراجعه و کالای مورد نیاز خود را دریافت کنند، همچنین کالاهای موجود تحمیلی نیست، یعنی مجبور به خرید اقلام خاص نیستند.

انتهای پیام/

آخرین خبرهای وزارت تعاون درباره توزیع سبد حمایت غذایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
چرا طرح سبد کالا به من تعلق نمیگیره.تحت پوشش کمیته امداد هم هستم ولی هیچ گونه سبد کالای غذای تحویل نگرفته ام ؟
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۶:۳۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
الان باید به کل مردم سبد غذایی بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
لطفا یارانه رو حذف نکنید
-
ناشناس
۱۹:۵۰ ۳۰ دی ۱۳۹۶
از کی توزیع میشه؟
Germany
ناشناس
۱۸:۲۲ ۳۰ دی ۱۳۹۶
یارانه حق همه ی مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۳۰ دی ۱۳۹۶
یارانه حق همه مردمه
آخرین اخبار